«Qazaq Banki» АҚ-ын құнды қағаздар нарығында банктік және басқа да операциялар мен қызметтерді  көрсету бойынша лицензиядан айыру туралы Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының 2018 жылдың 27 тамызында қабылдаған шешімге байланысты «Qazaq Banki» АҚ барлық басқару органдарының құзырлары тағайындалған уақытша әкімшілікке өтті.
Барлық сауалдар бойынша «Qazaq Banki»  АҚ-ының уақытша әкімшілігінің басқарушысы  Отцова Анфиса Леонидовнаға хабарласуға болады:+7 (727) 380-39-51, +7 (727) 380-39-99, +7 (717) 291-92-60 және info@qazaqbanki.kz
Банк салымшылары депозиттерінің кепілділігі жөніндегі қосымша ақпаратты www.kdif.kz сайтындағы іс жүзіндегі заңнамадан оқып біле алады. Мамандардың кеңесін жедел желінің 8 8000 80 10 20 (тегін) нөмері бойынша алуға болады.
Банктік қарыз шарттарына отырған жеке тұлғаларға, қарыз шарты бойынша Қазақстан Республикасының кез келген екінші деңгейлік банктеріне төменгі деректемелер бойынша ақшалай қаражатты жіберу арқылы, уақытылы өтеуді іске асыру қажет.

В связи с принятым 27 августа 2018 года решением Правления Национального Банка Республики Казахстан о лишении АО «Qazaq Banki» лицензии на осуществление банковских и иных операций и деятельности на рынке ценных бумаг назначена временная администрация, к которой перешли полномочия всех органов управления АО «Qazaq Banki».
По всем интересующим вопросам можно обратиться к руководителю временной администрации АО «Qazaq Banki» Отцовой Анфисе Леонидовне по телефонам +7 (727) 380-39-51, +7 (727) 380-39-99, +7 (717) 291-92-60 и info@qazaqbanki.kz
Вкладчики могут получить дополнительную информацию по вопросам гарантирования депозитов, ознакомиться с законодательством в актуальной редакции на сайте www.kdif.kz. Консультации специалистов по номеру горячей линии 8 8000 80 10 20 (звонок бесплатный).
Физическим лица, заключившим договоры банковского займа, необходимо своевременно осуществлять погашение задолженности перечислением денежных средств на реквизиты Банка, указанные в договоре займа, через любые банки второго уровня Республики Казахстан.

Жеке тұлғаларға

Homebank

Homebank – бұл қаражатыңызды оңай, қарапайым әрі тиімді басқаруға мүмкіндік беретін қаржы порталы.

https://my.homebank.kz қаржы порталының шеңберінде Сіз:
  • Банктің ішінде өзінің есепшоттары арасында ақша аударымдарын жасай аласыз;
  • банктік шоттарыңыздың жайын бақылай аласыз;
  • кез келген уақыт кезеңі үшін шоттар бойынша үзінді жазба ала аласыз;
  • интернет операцияларға мүмкіндікті аша аласыз/жаба аласыз;
  • SMS банкингке қосыла аласыз;
  • келесілер үшін төлем төлей аласыз:
         -  ұялы телефон байланысы, телекоммуникациялық қызметтер, кабельді телевизия;
         -   коммуналдық қызметтер;
         -  салық төлемдері.

my.homebank.kz қаржы порталының пайдаланушысы болу үшін Сіздің:
  • «Qazaq Banki» АҚ қолданыстағы төлем карточкаңыз болуы керек.
  • Интернет арқылы https://www.my.homebank.kz/сайтында my.homebank.kz жүйесінде тегін тіркелуіңіз керек:
1. «Тіркеу» бөліміне кіріңіз.
2. Портал талаптарымен, артықшылықтарымен, жалпы ережелерімен танысып шығыңыз, бетті оқып шыққаннан кейін әрбір ретте «Бұдан кейін» батырмасын басыңыз.
3. Өз төлем карточкаңыздың нөмірін енгізіп, «Бұдан кейін» батырмасын басыңыз.
4. Карточка шығарылғанда өзіңіз көрсеткен код сөзді енгізіңіз.
5. Картаның жарамдылық мерзімін енгізіңіз, күн картада (Good thru) ААЖЖ форматында (мысалы, 1011) көрсетілген.
6. Картаңыздың екінші жағындағы 3 мәнді кодты (Иегердің қол қоюына арналған жолдың қасында) енгізіңіз. Бұл код сандардан ғана құралуы керек. Код көрсетілмеген карталар үшін осы жолды бос қалдыруды сұраймыз.
7. Өз жеке куәлігіңіздің немесе паспортыңыздың нөмірін енгізіңіз; «Бұдан кейін» батырмасын басыңыз.
8. «Тіркелу» батырмасын басыңыз.
9. Өз сәйкестендіргішіңізді (ID) алыңыз.
10. Тіркелу көп дегенде 5 минут уақытыңызды алады.

my.homebank.kz қаржы порталының мүмкіндіктері туралы толық ақпаратты мұнда алуға болады.